niedziela, 13 maja 2012

Po przerwie

Długo zajęło mi zebranie się za nowego posta... Miał być długi, ale będzie krótki, bo i nie ma już o czym/kim pisać... Trudno stracić kogoś, kogo nawet się nie znało, o kim wiedziało się kilka chwil. Ciężko mi sprawę ogarnąć, myślałam, że jakoś to przyjęłam, ale po tak długim już czasie nadal mi źle. To tyle na ten temat jak narazie, bo nie umiem ująć tego tutaj, wszystko we mnie krzyczy :( Druga sprawa to komunia Dominisi. Impreza udana, dziecko szczęśliwe, suknia wybrana przeze mnie i mamę bardzo się podobała. Z resztą oceńcie same :)
i na koniec ciocia Ewelasia :)

3 komentarze:

  1. ja już pisałam,że super Ci w tym kolorze włosów:)
    I pisz częściej!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygladasz,a jaka ładna dziewuszka!
    właśnie,pisz częściej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz reweacyjne włosi i ten kolor! juz na fb podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń