czwartek, 22 marca 2012

Znowu w biegu...

I znowu w biegu tu jestem... Jakos sie trzymam, myslalam,ze z czasem bedzie lepiej, ale niestety nie jest. Ciezko mi, brakuje mi pewnych slow, gestow, wspolnych planow... Choc podobno rozstanie mi sluzy. Mozliwe, tylko na dusze mi nie sluzy. Poza tym ok, wizja wlasnego M2 coraz blizej. Moze nawet nowa praca, ta wymarzona... Pojawil sie tez na chwile ten wymarzony Ktos, ale chyba nic z tego nie bedzie.

Aaaa i znowu zmienilam fryzure:) tym razem wiosennie w kolorze mango;)

I bluzeczka zdobyczna AEwoman za cale 15zl:)


3 komentarze:

  1. w kolorze mango?jesteś pomaranczowa??
    mówiłam,że przeszłosć będzie wracć,ale z czasem coraz rzadziej i mniej intenswynie... a Ktoś...?korzystaj z wolnosci:)
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest wymarzony Ktoś jak się pojawił tylko na chwilę:)

    OdpowiedzUsuń