wtorek, 14 lutego 2012

Na szybko

Witajcie Dziewczynki:)
przepraszam,za tą ciszę,ale nie mam kompa,wiec wszystko co z internerem zwiazane robie z komorki:(

Przeprowadzilam sie, jest na prawde fajnie mimo wszystko. Najgorsze jest to,ze mam tyle ciuchow,ze nie mam ich gdzie trzymac, takze kolekcja letnia zalegla w mieszkaniu siostry. Poza tym czuje wewnetrzny niepokoj, nie wiem skad sie wzial:( w sferze damsko-meskiej doszlam do wniosku,ze chce przerwe, nie chce sie angarzowac, bo tesknie za P. czasami i ogarnia mnie furia jak pomysle,ze ONA bedzie mieszkac w moim ukochanym mieszkanku,bedzie opiekowac sie psiakiem... zle mi z tym troche.

Jak ogarne bloggera na komorce to pokaze Wam zakupy:)

Moja Hacimierz ma dzis 5 urodziny;)

6 komentarzy:

  1. woow to ile Ty tych ubran masz ;)??
    a furia niej mija szybko, bo jest calkowicie bez sensu :) :** czekam na zdjecia mieszkanka i zakupow!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie rozstaniemusi być trudne!
    Ale bedzie lepiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie jestes,zaczynałam się martwić!!!!
    wiesz,tesknota będzie wracała,ale z czasem coraz rzadziej....ściskam mocnoooooooooooo!!!!!! i serducho Ci wysyłam!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerwa jest dobrym pomysłem myślę:)
    A może i Ty weź sobie psiaka do towarzystwa?
    Pojawiaj się częściej:****

    OdpowiedzUsuń
  5. puk,puk...co słychać??

    OdpowiedzUsuń